International Football

7.3.2009
Football Cage

Mateuz ja Chris ovat jo pitkään kyselleet minua joka viikko pelattavaan international football-peliin, jossa vaihtarit pelaavat tunnin pienessä "football-cagessa". Olen äärimmäisen surkea futiksessa, tai ylipäätään kaikissa pallopeleissä, joten olen vältellyt pelaamista.
Viimeviikolla kuitenkin Justin oli pelaamassa, ja hän ei Amerikkalaisena koskaan ole pahemmin nahkapalloa pelannut, joten nyt minunkin oli mentävä mukaan. Meitä oli n. 10 pienellä reunustetulla kentällä...alussa olin ihan hukassa, futista olen pelannut viimeksi varmaan joskus lukiossa, mutta koska muutkin olivat semi-surkeita osoittautui pelaaminen oikeastaan varsin hauskaksi.
Jouduin tosin toteamaan etten ole paljon Justinia parempi pelaaja, ja vieläpä sen verran huonossa aerobisessa kunnossa että rynnistelyni sai heti hien pintaan. Sen verran hauska peli kuitenkin että lupasin tulla myös seuraavalla viikolla.

Futiksen jälkeen kävimme Johnin kanssa vielä vetämässä salitreenit sillä lopputuloksella että totesin urheilleeni ainakin 3 tuntia. Pieni ylitreenaus sai aikaan jonkunmoisen päänsäryn, mutta Peterin kysyessä minua mukaan leffaan suostuin silti.

Kävimme katsomassa Cinema de Lux:issa Watchmen:in. Minä en koko sarjakuvasta ollut edes kuullut aiemmin, mutta hyvä leffa silti!
Tosin ilta venyi pitkälle yli puolenyön ja emme enää saaneet bussia takaisin Oadbyyn. Siispä prameasti taksilla pihaan ja nukkumaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti